Terma Terma
223
BLOG

Jak czytać Salon po staremu?

Terma Terma Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Aloha,

z komentowaniem się pożegnałam z wiadomych wszystkim powodów, nie ma się nad czym wytrząsać.


Ale czytać lubię.

Obrazków i newsów natomiast nie. Lubię widzieć notki z z zajawką z pierwszych zdań, to na ich podstawie chcę decydować o wejściu na bloga. I da się.


1. Otwieram Salon24, strona główna.

2. Jadę na sam dół, gdzie widać ostatnie notki.

3. Klikam przycisk "Pokaż więcej" pod rozrzuconymi bezładnie tytułami ostatnich notek.

4. Klikam przycisk "Pokaż wszystkie" i mam coś, co z grubsza przypomina mi wygląd Salonu sprzed zmian. Tyle że uporządkowanie jest od najnowszej do najstarszej, ale mam tytuł, ze dwa początkowe zdania, zaś obrazki jedynie od czasu do czasu. Chyba jak Administracja przydzieli notce zdjęcie.

P.S.

Taagów sama nie ustawiam? Bo nie mogłam znaleźć. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Terma
O mnie Terma

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości